Thursday, July 31, 2008

Trening?

Ostatnio trochę się rozpisałem, nie wiem co jest tego przyczyną(znając życie, wolny czas uderzył mi do głowy). Powinienem się uczyć opanowywać pewien instrument, ale jakoś nie mogę przemóc lenistwa ;)

Cóż, jak zapewne wiecie, jestem nie do końca sprawny ruchowo, tzn. mam popsute kolano, które właściwie wyklucza moje uczestnictwo w grach zespolowych typu piłka nożna ( mowa o tych na boiskach), gdyż uszkodzeniu może ulec boczne więzadło(krzyżowe) w mojim kolanie. Ale skoro ja grać nie mogę, to dlaczego inni mają sie nie ruszac? Na ten pomysł wpadłem jakiś czas temu, ubolewając nad zbliżającą się sesją egzaminacyjną(przecież bartus studiuje ;) ). Istnieje na osiedlu boisko sportowe(przeznaczone do gry w piłki nożną), na którym od czasu do czasu odbywają się treningi trochę młodszych piłkarzy. Moja idea polega na tym, żeby pomóc w treningu tych najmłodszych piłkarzy, którzy jakby nie patrzeć mają szansę reprezentować wieś w lidze ;) Na razie powiem tyle, że w 3 osoby trenuję się znacznie lepiej niż w pojedynkę, a jeszcze lepiej, gdy taki trening prowadzą osoby któe miały do czynienia z piłka(tutaj ukłon w stronę pewnych osob ;) ).

Więcej szczegołó(o ile zechcecie je przeczytać) już wkrótce.

No comments: